czwartek, 26 lutego 2015

BOURJOIS, ROUGE EDITION VELVET (MATOWA POMADKA DO UST)


Dzięki mojej kochanej siostrzyce (dokładniej szwagierce:-)) miałam możliwość wypróbowania wspaniałych szminek w formie błyszczyka. Ja ze względu, że jestem straszną całuśnicą:-) rzadko maluję usta, powód moje dzieciaczki chodziłyby kolorowe:-) Jednak dzięki tym pomadką raczej się to zmieni:-) 
dlaczego.........


Otóż dlatego, że są nie zwykle trwałe przetestowałam je podczas picia i jedzenia nie mówiąc już o całowaniu dzieci:-) (biedne miały mnie dość hi hi hi). Nie mówię, że w ogóle kolor nie schodzi owszem pozostawia nie wielkie ślady ale na ustach trzyma i wygląda bez zarzutu na dodatek aplikacja bardzo prosta i przyjemna - czego chcieć więcej? Jeśli o mnie chodzi jestem zdecydowanie ich fanką i  na pewno dzięki nim częściej będę malowała usta:-)
i dzięki mojej kochanej ANI sama pewnie bym się nie pokusiła DZIĘKUJĘ!

cena ok 50 zł ale można kupić już za nieco ponad 30 zł:, tak więc warto szukać okazji:-)

Tak prezentuje się kolor 04 PEACH CLUB





A  tak kolor 03 HOT PEPPER





Na zdjęciach nie widać dużej różnicy jednak w oryginale jest większa:-)

Kolor 04 jest spokojniejszym kolorem od 03.


DZIĘKUJĘ MOJEJ MODELCE MONI :-)
(jak dobrze mieć siostry:-))

A Wy używacie ich? Podobają się Wam?Czekam na Wasze opinie:-)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz