poniedziałek, 26 stycznia 2015

BABYDREAM LEICHTKÄMM-SHAMPOO UŁATWIAJĄCY ROZCZESYWANIE

Cześć, dziś o moim nowym nabytku jak zazwyczaj to u mnie bywa z przypadku:-) czyli o szamponie babydream ale nowej wersji ułatwiającej rozczesywanie.
Czy dokładnie oczyszcza skórę głowy? Czy na pewno ułatwia rozczesywania? Czy nie podrażnia skóry głowy? I czy uda mu się domyć farbę i olej z włosów:-)? Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do przeczytania posta:-)



Zacznę od tego co obiecuje producent:


Czy mogę się do czegoś przyczepić? Niestety nie:-) Mało kiedy wszystko co obiecuje producent się sprawdza, jednak w tym przypadku tak jest. Moje włosy mimo ogromnego wysiłku dbania o nie (tak tak mam fioła na punkcie włosów) bardzo się plączą i mam problem z ich rozczesaniem. Ten szampon sprawił, że nie miałam z tym żadnego problemu. Włosy są miłe w dotyku i błyszczą. Poradził sobie również bez problemu ze zmyciem farby do włosów jak również bez problemu domył włosy po olejowaniu. Mnie ani moich dzieciaczków nie podrażnił.


Konsystencja żelowa, lekko się pieni podczas aplikacji. Zapach typowy dla zapachów dziecięcych bardzo delikatny.
Cena też na plus bo jedynie 5,99 zł.
Czego chcieć więcej?
Jak dla mnie świetny produkt i na pewno na długo zagości na mojej półce.
A Wy mieliście z nim do czynienia? Jakie są Wasze opinie?
Zapraszam do komentowania i obserwowania:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz