niedziela, 8 marca 2015

JAK DOBRZE BYĆ KOBIETĄ!!!!!!!!!!!!

Kochane kobietki z okazji Naszego święta życzę Wam i sobie samych pogodnych dni:-)!!!!!!


Ten post natchnął mnie do tego by zastanowić się ile tak naprawdę w nas jest kobiecości, czy potrafimy się nią cieszyć na co dzień i czy jesteśmy dumne z tego, że jesteśmy kobietami?

Coraz częściej spotykam się z tym, że pomimo tego iż kobieta z wyglądu jest bardzo atrakcyjna , zadbana  jej zachowanie daleko odbiega od kobiecości.....
Wiem na pewno nie jedna mnie w tym momencie skrytykuje uwierzcie nie chodzi mi tu o to żebyśmy były wiotkie i zależne od mężczyzny. Wręcz przeciwnie cieszy mnie to, że my kobiety jesteśmy coraz bardziej nie zależne nie dajemy sobą pomiatać, potrafimy odejść od męża-ojca który pije i bije ( a to naprawdę odwaga ogromna i z tej strony ogromny ukłon dla kobiet które mimo braku wsparcia ze strony  rodziny braku pieniędzy znajdują w sobie siłę i chronią swoje dzieci i siebie). Pamiętajmy , że my kobiety pomimo, że jesteśmy coraz silniejsze coraz bardziej niezależne jesteśmy również kobietami które poza swoim wyglądem powinny dbać o swoje wnętrze pielęgnować swą delikatność bo kto jak nie my przekażemy swoim dzieciom dobroć i czułość?
Oczywiście każda z nas ma gorszy dzień ale sztuka w tym, żeby było ich mniej niż więcej:-)

Ja osobiście jestem dumna z tego , że jestem kobietą, oj nie mogłabym być mężczyzną za nic w świecie:-)
Główną zaletą tego, że jestem kobietą jest to, że mogłam zostać mamą nosić pod sercem swoje dzieciątka:-) Mogę się malować bez zdziwienia ludzi obok:-) nosić obcasy:-) mieć gorsze dni bez przyczyny:-) Ogólnie kocham kobiecość i jeśli istnieje reinkarnacja to znów chce być kobietą:-)))

Tak więc wszystkie moje panie cieszmy się tym, ze to my jesteśmy tą płcią PIĘKNĄ:-)

Ja ze swojej strony DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM MĘŻCZYZNĄ którzy o mnie pamiętali:-)a także KOBIETKĄ:-) BUZIAKI:-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz