piątek, 30 stycznia 2015

CUDOWNY RELAKS z moją siostrzyczką!

Czy Wy również uwielbiacie wszelkie zabiegi kosmetyczne? Jeśli o mnie chodzi to ja tak:-)
Oto wczorajszy efekt mojego relaksu:-)a pracy mojej zdolnej siostrzyczki:



Jestem ZACHWYCONA:-)


O takich marzyłam! DZIĘKUJĘ MONIA!!!!!!!!!
Uwielbiam,gdy moje paznokcie są zadbane, niestety mają tendencje do rozdwajania i łamania. Lakier wytrzymuje maks dwa dni a najczęściej schodzi tego samego dnia a po żelu mam długo spokój:-) 
Praca kosmetyczki tak często niedoceniana a łączy zawód psychologa, terapeuty, malarza, lekarza i jeszcze wiele innych... To one potrafią poprawić nam nastrój dobrze wykonanym zabiegiem, swoją samoocenę lub wręcz przeciwnie:-)Ja na szczęście na taką jeszcze nie trafiłam i mam nadzieję nie trafię:-)
A Wy jak dbacie o swoje paznokcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz