sobota, 5 grudnia 2015

MOJE "NIEBO" CZYLI SEMILAC NA PAZNOKCIACH:-)

Każdy kto mnie zna wie, że zawsze muszę mieć zadbane i wymalowane paznokcie, bez tego czuję się źle może ktoś powie próżna baba a ja po prostu UWIELBIAM być kobietą:-)
Cieszę się, że jakaś mądra istotka wymyśliła lakiery hybrydowe, dzięki temu mój mani nie trwa wieki a długo się utrzymuje:-), co jest dla mnie bardzo ważne mając dwójkę dzieci tego czasu wiecznie brakuje:-). Każda mama na pewno wie o czym mówię:-). Używam różnych hybryd  ale najbardziej przypadły mi do gustu hybrydy SEMILAC.
Do mojej kolekcji dołączył ostatnio Semilac Glitter Indigo 87 z początku sceptycznie do niego podchodziłam, gdyż nie przepadam za lakierami brokatowymi jednak tu paznokcie pięknie się mienią nie ma mowy o kiczu jak dla mnie "niebo" na paznokciach:-) Zresztą zobaczcie same.








A Wy wolicie manicure tradycyjny czy hybrydowy jak się u Was sprawdza?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz