piątek, 20 lutego 2015

Olejek łopianowy z czerwoną papryką,olejwanie wlosów i kuracja drożdżowa:-)Czyli domowe SPA dla włosów:-)

Jak ja lubię piątek:-)
źródło: internet

Nie mogłam się oprzeć temu obrazkowi:-)

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Mi wiosennie:-) Jak widzę za oknami słońce to od razu moje samopoczucie robi się mega pozytywne:-) Mieszkanko wysprzątałam, więc i o siebie trzeba było zadbać:-) W końcu nie samą pracą człowiek żyje:-) a tak konkretnie to cała moja pielęgnacja działa się podczas sprzątania mieszkanka i zabawy z córeczką:-) Synek pierwszy raz sam na noc u dziadków i cioci a mamusia cały czas dzwoni do niego hihihi mąż chodzi i się śmieje ze mnie:-)
Wracając do tematu:-) Jako, że jestem włosomaniaczką i chyba wszystkiego maniaczką co wiąże się z urodą:-) Mój dzisiejszy dzień był poświęcony pielęgnacji włosów. Najpierw nałożyłam na nie olejek kokosowy Vatika po ok. 2h nałożyłm na skalp olejek łopianowy z czerwoną papryką przyśpieszający porost włosów firmy Green Pharmacy:


SKŁAD I OBIETNICE PRODUCENTA:


CENA:


Nie mogłam się powstrzymać w aptece jak go zobaczyłam:-) Wiele na jego temat na razie pow. nie mogę bo jeden raz to na pewno za mało na efekty:-) Na razie mogę pow. że moja skóra głowy go polubiła nie odczułam żadnego pieczenia ani swędzenia, po umyciu moje włosy u nasady nie są przyklapnięte:-) Nie dostrzegłam również nadmiernego wypadania włosów o czym czytałam na innych blogach mam nadzieję, że mnie to ominie:-) A Wy macie z nim jakieś doświadczenie?


Od dziś zaczynam również kurację drożdżową jest ktoś chętny kto do mnie dołączy? 

Przygotowuję: połowę drożdży dokładnie na op. 42g. zalewam 3/4 szkl. gorącej wody zostawiam do ostygnięcia i do dna:-)




Wygląda jak kawka z mlekiem szkoda tylko, że tak nie smakuje:-)




Moje włosy aktualnie wyglądają tak:


Za miesiąc zobaczymy jaka będzie różnica słyszałam że nie którym dziewczyną nawet 5 cm urosły:-) Wtedy nie bałabym się ich podciąć:-) Oprócz wzrostu i wzmocnienia włosów działają również na paznokcie, cerę (obawiam się wysypu),  podobno wzmocnienie naszego organizmu a także na zmniejszenie ochoty na słodycze (oj to by się najbardziej przydało:-)) Tak więc czas start 20.03.2015 roku porównanie:-)
Moje pasemko kontrolne z przodu twarzy 43 cm:-)

Jeśli któraś chętna to będzie mi bardzo miło:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz