środa, 21 stycznia 2015

L'OREAL PARIS,TRIPLE ACTIVE ANTI-SHINE (KREM MATUJĄCO-NAWILŻAJĄCY)

Idealny krem pod podkład, każda z nas takiego szuka. Ja swój znalazłam:-) Przypadkowo natknęłam się na niego w Biedronce:-)




Prawie skończył mi się krem a na niego była promocja zapłaciłam za niego coś powyżej 12 zł. Moja skóra może nie jest zbyt wymagająca, ale nie lubię nakładac podkładu bez nałożenia kremu.



OBIETNICE PRODUCENTA: 

L'Oréal Paris Triple Active Anti-shine Krem matująco-nawilżający 50 ml

Laboratoria L'Oréal Paris stworzyły krem Triple Active Anti-shine. Matująco-nawilżający krem został opracowany, aby w walce ze świecącą skórą działać na pot i sebum. Krem zapewnia natychmiastowy efekt matowej skóry, który utrzymuje się przez cały dzień.

Potrójne działanie:
1. Nawilża
Zawiera glicerynę, aby pomóc zatrzymać wodę w skórze i zapewnić jej nawilżenie przez 8 godzin.
2. Matuje
Wzbogacony kompleksem anti-shine (zapobiegającym świeceniu się skóry) zawierającym perlit, który absorbuje pot i sebum, aby zapewnić całodzienny efekt matujący.
3. Zwęża Pory
Zawiera kwas salicylowy, który pomaga stymulować złuszczanie, aby skóra była bardziej miękka i gładsza. Pory są zwężone i mniej widoczne.

Rezultat:
Skóra mniej się świeci, jest matowa przez cały dzień. Cera tłusta odzyskuje równowagę i jest idealnie nawilżona. Dzień po dniu powierzchnia skóry jest gładsza, a pory są mniej widoczne.

Nie powoduje powstawania zaskórników

Działanie: 1. Nawilża - 2. Matuje - 3. Zwęża pory
Rodzaj skóry: Skóra tłusta i mieszana
Konsystencja: Aksamitna i lekka
Lekka konsystencja natychmiast wnika w skórę, pozostawiając na niej aksamitny dotyk świeżości. Skóra jest miękka, bez tłustego wykończenia, uczucia ściągnięcia i suchości.

Jak stosować?

Stosuj rano i wieczorem na dokładnie oczyszczoną skórę twarzy i szyi.

Skład:

Aqua / Water
Glycerin
Isohexadecane
Glyceryl Stearate
Isononyl Isononanoate
Cetearyl Alcohol
Dimethicone
Salicylic Acid
Aluminum Starch Octenylsuccinate
Silica
Perlite
Nylon-66
Oleth-10
C13-14 Isoparaffin
PEG-100 Stearate
Stearyl Alcohol
Sodium Hydroxide
Capryloyl Salicylic Acid
Tetrasodium EDTA
Laureth-7
Xanthan Gum
Polyacrylamide
Linalool
Geraniol
Alpha-Isomethyl Ionone
Limonene
Butylphenyl Methylpropional
Parfum / Fragrance
(FIL B53028/1)

MOJE SPOSTRZEŻENIA:

Lekki krem, który jednocześnie nawilżył moją skórę pozostawiając ją przy tym przez cały dzień     matową. Nie pozostawia uczucia ściągniętej skóry.



Krem jest bardzo wydajny, przy regularnym stosowaniu starcza na jakieś 3 miesiące. Ja używam go już drugi miesiąc i wciaż zostaje jakaś 1/3 słoiczka.
Zapach kremu jest wyczuwalny ma lekko chemiczną woń, która po chwilii się ulatnia. Dla mnie nie jest drażniąca, zresztą najważniejsza dla mnie w tego typu kosmetykach jest skutecznosc.
Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej ciężkiej mazi na twarzy dzięki czemu zaraz po zaaplikowaniu można nałożyć podkład.
Jeśli chodzi o zwężenie por nie zauważyłam żadnej różnicy.
Na dzień dzisiejszy mój faworyt:-)


Zdecydowanie POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz