niedziela, 22 marca 2015

KURACJA DROŻDŻOWA - PODSUMOWANIE:-)

20.02.2015 roku zaczęłam kurację drożdżową, minął więc już miesiąc od jej stosowania:-) 
Czy zauważyłam jakieś zmiany?
Oj tak różnica ogromna wysyp baby hair ogromny:-) czasem nawet denerwujący bo włoski sterczą i ciężko je ujarzmić:-) włosy nabrały na objętości.
A co najważniejsze długość włosów zmieniła się aż o 3 cm!!!!!!!!!!!!!!!!
Jestem w szoku spodziewałam się góra 2:-)

Długość z przodu na dzień 20.02.2015 - 43 cm
Długość z przodu na dzień 22.03.2015 - 46 cm

Niestety na zdjęciach nie widać tej różnicy krzywo zrobione:-( Tak jest jak facet bawi się w fotografa:-) Jak się przyjrzycie to po paskach można zauważyć:-)
Pierwsze zdjęcie przed drugie po:-)



Na pewno jeszcze powrócę do picia drożdży starałam się być systematyczna jednak z 3 razy zdarzyło mi się nie wypić. Co do smaku bardzo szybko przywykłam i nie miałam problemu z piciem. 
Gorąco zachęcam jeśli chcesz więcej poczytać o tym co i jak to zapraszam do wcześniejszego posta KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz